Detail inzerátu: KEY ACCOUNT ASSISTANT

Lokalita Lokalita Hl.m. Praha
Obor Obor Administrativa
Prodej
Služby
Datum Datum 6. duben 2018
Pro odpověď na inzerát zadejte svůj email, pošleme Vám další informace Zde
SAKAHON Group s.r.o.
Popis Hledáme zaměstnance na pozici Key Account Assistantku, která by měla na starosti obchodní administrativu.
Náplň práce
Náplň práce
Komunikace s klienty a dodavateli v češtině (Výhodou je plynulá angličtina vzhledem k faktu, že někteří dodavatelé/zákazníci jsou cizinci.) - Práce s informačními systémy pro obchodní společnost - Práce s objednávkami, zbožím a fakturami - Příprava zásilek pro externí skladovou společnost - Kontrola stavu skladu - Další obecné administrativní úkony (vyplňování formulářů, návštěva úřadů a další.)
Požadujeme
Požadujeme
Dobrá znalost MS Office a informačních systémů. Angličtina (nad B2)
Nabízíme
Nabízíme
Nástup ihned. DPČ/DPP (Případně na ŽL) Plat a benefity: - Dle zkušeností - Zkrácený úvazek: 5 - 16 hodin/týden
Pro odpověď na inzerát zadejte svůj email, pošleme Vám další informace Zde
Termín nástupu Termín nástupu 9. duben 2018
Délka pracovního poměru Délka pracovního poměru Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu Typ smluvního vztahu Dohoda o pracovní činnosti / Dohoda o provedení práce
Typ úvazku Typ úvazku Flexi úvazek
Zadavatel je Zadavatel je Společnost
Kontaktní osoba
Jméno 429
Telefon 732506723

Partneři:

Loga 23.12.2017 čb

 

 

Připojte se k nám:   

Práce ženy na Youtube Práce ženy na LinkedIn Práce ženy na Facebooku

Ohlédnutí za šestým ročníkem INICIO pro ženy